Leveringstiden er 3-4 dage ☀️

logo no circle

Handelsbetingelser

Betaling
BeenPoster.dk modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når du har modtaget varen.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

BeenPoster bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at dine informationer ikke kan aflæses.

Levering
Vi leverer via Dao, Bring og GLS, og leveringstiden er 2-4 arbejdsdage.

Når varen har forladt vores lager, overgår ansvaret for leveringstid til fragtfirmaet. BeenPoster kan ikke give leveringsgaranti for varer, der ikke var på lager, da ordren blev lagt, eller hvis eksterne leverandører forsinker deres forventede leveringstid til os. Dette betyder, at leveringstiden i nogle tilfælde kan være længere end 2-4 dage, hvis enten fragtfirmaet er skyld i forsinkelsen, eller hvis vi ikke modtager nye varer til estimeret tid. Skriv endelig til os, hvis du har spørgsmål til en ordre på  info@beenposter.dk. 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Ved returnering og reklamation rettes henvendelse til:

BeenPoster I/S
Vestre Stationsvej st. tv.
5000 Odense C

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal forsendelsen returneres indenfor 14 yderligere dage. 

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@beenposter.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk